نصب ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل یک متریال ساخنمانی پیش ساخته در زمینه ساخت وساز است که شامل دولایه سفت وسخت است که به دوطرف یک هسته سبک وزن متصل میشود. به کارگیری عایق درتولید پانل بسیارحائز اهمیت است.


چرا ساندویچ پانل؟

ساندویچ پانل چیست؟

یه دیواریا سقف هایی گفته میشود که از ترکیبات سبک تشکیل شده باشدواز دوطرف به دولایه ورق محدود شده باشد ودرمیان آن یک لایه عایق قراربگیرد، همانند یک ساندویج همبرگر که نان آن همبرگر رااز دوطرف پوشانده است.این عایق بسیار نرم وانعطاف پذیر است.

ساندویچ پانل یک متریال ساخنمانی پیش ساخته در زمینه ساخت وساز است که شامل دولایه سفت وسخت است که به دوطرف یک هسته سبک وزن متصل میشود. به کارگیری عایق درتولید پانل بسیارحائز اهمیت است.

برخلاف سایر مصالح ساختمانی که حجم زیادی رااشغال میکنند وجابجایی آنهابه سختی انجام میگیرد،ساندویچ پانل ها به صورت صفحه ای روی هم قرار میگیرند. به این ترتیب حجم بسیار کمی رااشغال میکنند. نکته بسیار دارای اهمیت درمورد این محصول این است که در زمان تخریب نیز به راحتی ازجای خود کنده میشوند وبرای پروژه بعدی قابل استفاده میباشند درحالی که زمان وانرژی زیادی برای حمل سایر مصالح ساختمانی تخریب شده مورد نیاز میباشد

چه ساختمانهایی معمولا از ساندویچ پنل استفاده میکنند؟

پیوند یکتا: https://seversarmayesh.ir/

چرا-ساندویچ-پانل/ ‎

 

 

  • نصب ساندویچ پانل دیواری

    ساختمان های صنعتی و خطوط تولید

  • ساختمان های موقت
  • ساختمان هایی که کاربری انباردارند
  • اتاق های تمیز
  • ساختمان های نگهداری محصولات کشاورزی
  • مراکز خرید
  • ساختمان های مجموعه های ورزشی
  • پایانه های حمل ونقل

هزینه ساندویچ پانل ومعرفی ارزان ترین آنها

هزینه خرید بستگی به مقدارضخامت کلی محصول،مواد اولیه وعایق حرارتی آن دارد. به طورکلی استفاده از ساندویچ پانل های هستهEPSبراساس معیاربودجه،رایج است امابرای عملکرد طولانی مدت،پانل هایی باضریب حرارت بالاگزینه مناسب تری هستند.

کاربرد ساندویچ پانل

استفاده در روکش های بیرونی ساختمان های یک ویاچند طبقه،ویانماهای بیرونی استفاده میشود که باید دربرابر آب وهواوهمچنین باد مقاوم باشند. از این پنل ها همچنین برای ساخت دیوارهای داخلی ساختمان ها،ساخت سقف ویاپارتیشن بندی استفاده میشود. یکی دیگه از مزایای قابل توجه آن مقاومت دربرابر آتش سوزی است،چراکه استفاده ازاین پنل ها باتوجه به ویژگی های خاص خود،امکان گسترش آتش سوزی راتاحد چشمگیری کاهش میدهد.

طول عمربالا

به طورمتوسط،طول عمرصفحه های ساندویچ پانل نزدیک به50سال است. فروش ساندویچ پانل به صورت آماده و قابل تعویض میباشد. درصورت آسیب دیدن یکی از این صفحات به آسانی میتوانید آن را جداکرده ویک صفحه جدید جایگزین آن کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *