طراحی چیدمان فروشگاه
طراحی چیدمان فروشگاه های مختلف متفاوت است این چیدمان می تواند تاثیر عمیقی بر تجربه مصرف کننده بگذارد. اگر شما در فکر تاسیس یک فروشگاه با طراحی اصولی هستید بهتر است قبل از این مطلب مقاله چیدمان فروشگاه مواد غذایی به 4 روش را مطالعه نمایید.
1. برای جلب توجه مشتریان بهتر است در نزدیکی ورودی فروشگاه از دستگاه خودپرداز یا ATM استفاده کنیم تا به واسطه آن حتی افرادی که قصد خرید هم ندارند را تا ورودی فروشگاه بکشانیم. سپس وجود گلوگیاه و میوهوسبزی در نزدیکی درب ورودی از بُعد زیبایی شناسی و رنگ سبب جذب مشتری شده و حس تازگی کالاهای فروشگاه را به مشتری القا می کند.
2. پخت و فروش غذاهای سرپایی و سبک اما خوشطعم و خوشعطر در محل دربِ ورودی هایپرمارکت یا پشت شیشهی ویترینِ آن که در معرض نور طبیعیِ فضای بیرونیِ فروشگاه نیز قرار داشته باشد، اشتهای هر مشتری را برای ورود به فروشگاه و خرید بیشتر برمیانگیزد.
3. مواد غذایی ضروری مانند تخم مرغ و شیر، گوشت و مرغ و لبنیات که مشتری تقربیاً هر روز برای خرید آنها به فروشگاه میآید، بهتر است در دورترین فاصله از ورودی قرار بگیرند، به این معنی که مشتری برای رسیدن به آن مجبور است از کالاهای دیگر عبور کند و به طور بالقوه تحت تأثیر قرار می گیرد تا کالاهای دیگر را نیز خریداری کند.
4. و نکته آخر در طراحی چیدمان فروشگاه پخت نان در داخل فضای فروشگاه است. بوی مطبوع نان تازه و گرم ، هر مشتریای را که وارد فروشگاه میشود دچار دلضعفه و اشتهایش را تحریک میکند. یک مشتری گرسنه، کنترل زیادی روی خریدهایش نمیتواند داشته باشد. به قول آمریکاییها “هر چی گرسنه تر باشید غذای بیشتری میخرید“.

گروه سورسرمایش پیشرو در تامین کالاهای صنعت تبرید و تهویه مطبوع و ارائه راه حل های طراحی، پیاده سازی، نصب و راه اندازی فروشگاهها و سردخانه های صنعتی و آموزش برای انواع نیازهای مشتریان می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت و موجودی، با مشاوران ما در مسیر انتخاب بهترین تجهیزات در تماس باشید.